Корзина  

Нет товаров

Доставка 0 грн.
Всего 0 грн.

Оформить

Advertising

Угода

Загальна інформація

Терміни та визначення

Сайт – wereteno.com.ua

Клієнт – дієздатна фізична особа, яка розміщує Замовлення на Сайті

Інтернет-магазин – Інтернет-сайт, що належить Продавцю, та який має адресу в мережі Інтернет wereteno.com.ua. На ньому представлені товари, що пропонуються Продавцем своїм Клієнтам для оформлення Замовлень, а також умови оплати та доставки цих Замовлень Клієнтам.

Угода про права та обов'язки при покупці товарів в Інтернет-магазині "Веретено-магазин пряжі для ручного в'язання"

Угоду укладають
- компанія «Веретено-магазин пряжі для ручного в'язання» в особі ФОП Найдьонова Андрія Євгеновича, що здійснює продаж через інтернет-магазин, (далі – Компанія) з одного боку, та
- замовник товарів через інтернет-магазин Компанії (далі - Замовник), з іншого боку
та зобов'язуються дотримуватися умов цієї Угоди

1. Про прийом та обробку замовлень

1.1 Розміщення замовлення
 
Замовлення приймаються від зареєстрованих користувачів та користувачів з гостьовим профілем лише за допомогою інтернет-магазину Компанії. Реєстрація означає згоду Замовника дотримуватись умов цієї Угоди.
Реєстраційні дані Замовника Компанія використовує виключно для якісної взаємодії із Замовником, та не має права передавати третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством України. Акції не сумуються! Одночасно може бути використана лише одна акція (безкоштовна доставка, оптова знижка чи роздрібна знижка).

1.2 Обробка замовлення
  Після того, як Замовник розміщує замовлення, йому надходить повідомлення на електронну адресу, що повідомляє про те, що замовлення потрапило до бази замовлень інтернет-магазину Компанії.
Менеджер інтернет-магазину Компанії починає обробляти/виконувати замовлення лише після того, як отримує підтвердження замовлення від Замовника.

1.3 Коригування замовлення
  При виконанні замовлення менеджер інтернет-магазину Компанії не має права вносити зміни до переліку замовлених товарів та ціни на них без погодження із Замовником. У разі відсутності якогось замовленого товару Компанія зобов'язана попередити Замовника та запропонувати відповідну заміну. При цьому Компанія не несе відповідальності за збитки або упущений прибуток Замовника.

2. Про оплату та документи

2.1. Доставка по Україні
  Доставка по Україні здійснюється кур'єрськими службами "Нова пошта", Укрпошта, "Делівері" або за погодженням сторін альтернативною кур'єрською службою (Автолюкс, Нічний експрес тощо). Оплата доставки здійснюється Замовником. Безкоштовна доставка товару можлива за великого роздрібного замовлення за передоплатою, пересилання замовлення до відділення кур'єрської служби одним посилкою по Україні та досягнення суми акційної безкоштовної доставки замовлення, вказаної при оформленні замовлення.
2.2 Перевірка доставленого товару
  При передачі замовлення Замовнику обидві сторони зобов'язані перевірити відповідність найменувань та кількість товару на бланку замовлення та товарному чеку реально привезеного товару.

 3. Про доставку

3.1 Представник компанії
  Кур'єр Підприємства (або кур'єрської служби доставки) повинен пред'явити Замовнику документ, що підтверджує його приналежність до Підприємства, а Замовник перевірити наявність такого.

3.2 Терміни
 
Компанія відправляє товар у наступний за зарахуванням коштів на розрахунковий рахунок компанії (при безготівковій оплаті) день або після отримання замовлення (при оплаті готівкою кур'єру). При можливості у Компанії та зацікавленості у Замовника, замовлення за погодженням сторін може бути доставлене раніше. Замовник розуміє, що у Компанії може статися ситуація, при якій на доставку потрібно більше 3 робочих днів (відсутність вільних машин, що доставляють замовлення інтернет-магазину та ін.) або доставка взагалі тимчасово неможлива. При цьому Компанія не приймає на себе жодних зобов'язань щодо відшкодування будь-яких збитків Замовника, пов'язаних із невчасним постачанням замовлення.
Зі свого боку Замовник зобов'язується прийняти товар за вказаною в замовленні адресою у встановлений час або перезаручити прийом замовлення довіреній особі. Якщо за вказаною адресою замовлення не було прийнято через відсутність Замовника або довіреної особи, а також документів (довіреності) – транспортні витрати за цей «порожній» виїзд будуть включені у вартість цього або наступного замовлення.
У будь-якому випадку, менеджер інтернет-магазину Компанії та Замовник обов'язково погоджують терміни доставки між собою, і прагнуть виконання замовлення у встановлений час.

3.3 Скасування замовлення
 
Замовник має право скасувати замовлення будь-якої миті, у тому числі, коли товар вже доставлений. Замовник прагне попередити Компанію про відміну замовлення по можливості в найкоротші терміни.
Замовнику, який здійснив попередню оплату замовлення, але не отримав його у встановлений час з вини або необґрунтовано відмовився від отримання замовлення при його доставці додому або в офіс, повертаються гроші лише у сумі вартості товару (без транспортних витрат).
Замовник розуміє і погоджується, що повторювані випадки відміни замовлення в момент доставки, а також зміна складу замовлення під час доставки і вже після здійснення продажу може призвести до того, що Компанія не буде обслуговувати надалі цього Замовника.

  4. Про умови цієї Угоди
  Компанія залишає за собою право змінювати умови цієї Угоди, при цьому про всі важливі зміни в Угоді Компанія зобов'язується попередити Замовника електронною поштою, а Замовник не заперечує отримувати від Компанії повідомлення такого роду.
Компанія повинна розміщувати умови цієї Угоди на своєму сайті.

  5. Про захист персональної інформації
  Надаючи свої дані Компанії (ПІБ, адреса електронної пошти, номер контактного телефону, адреса проживання, інші дані) Замовник цим дає свою згоду на обробку та зберігання цих даних відповідно до Закону України про захист персональних даних. Компанія зобов'язується не використовувати отриману інформацію ніяк як для забезпечення Замовника замовленим товаром і для оповіщення замовника про хід виконання замовлення, а в окремих випадках - про акції та спеціальні пропозиції Компанії.

  Компанія не несе відповідальності за використання зазначених даних, отриманих сторонніми особами внаслідок злому (крадіжки) сайту Компанії/серверів Компанії або організацій, де розміщені сайти компанії. При цьому Компанія вживає всіх залежних від неї заходів для утримання даних у безпеці.

Якщо у Вас виникли запитання, звертайтесь до менеджера

+38(063)621-65-41 (Viber, WhatsApp)

за телефонами

+38(068)911-30-51, +38(066)405-18-93

чи на електронну пошту admin@wereteno.com.ua